7.4. Орієнтовна тематика батьківських зборів (з плану Шосткинської гімназії)


5 клас (За вибором класного керівника)
1.

Підсумки навчально-виховної роботи в класі за 2014/2015 н.р. та завдання на 2015/2016 н.р.

Про режим роботи гімназії на 2015/2016 н.р.

Про єдині вимоги до учнів гімназії (шкільна форма, зовнішній вигляд, запізнення тощо). Техніка безпеки життєдіяльності учнів, зокрема застереження щодо вибухонебезпечних предметів, дотримання правил дорожнього руху та інше. Про організацію раціонального, збалансованого харчування гімназистів Ознайомлення з Концепцією національно-патріотичного виховання учнів. Про співпрацю педагогів та батьків у системі реалізації даної Концепції. Про актуальність попередження протиправних дій, емоційних розладів, віртуальної залежності та суїцидальних проявів серед дітей. Чергування учнів по гімназії.
Вересень Адміністрація, класні керівники
2.

Труднощі адаптації до навчання у 5 класі.

Культурні цінності родини, залежність від них духовного світу дитини.

Грудень Класні керівники
3.

Попередження комп’ютерної залежності, різних видів мобінгу серед учнів

Березень Класні керівники
4. Роль сім'ї у формуванні національної самосвідомості, патріотичних почуттів дітей. Квітень Класні керівники
5. Літнє оздоровлення та трудова діяльність учнів. Підсумки навчального року та організація літнього відпочинку дітей. Травень
Класні керівники

6 клас (За вибором класного керівника)

1.

Підсумки навчально-виховної роботи в класі за 2014/2015 н.р. та завдання на 2015/2016 н.р.

Про режим роботи гімназії на 2015/2016 н.р.

Про єдині вимоги до учнів гімназії (шкільна форма, зовнішній вигляд, запізнення тощо). Техніка безпеки життєдіяльності учнів, зокрема застереження щодо вибухонебезпечних предметів, дотримання правил дорожнього руху та інше. Про організацію раціонального, збалансованого харчування гімназистів Ознайомлення з Концепцією національно-патріотичного виховання учнів. Про співпрацю педагогів та батьків у системі реалізації даної Концепції. Про актуальність попередження протиправних дій, емоційних розладів, віртуальної залежності та суїцидальних проявів серед дітей. Чергування учнів по гімназії.
Вересень Адміністрація Класні керівники
2. Сімейні стосунки з дітьми. Спілкування підлітків з дорослими та ровесниками. Культура поведінки, як її виховувати. Результативність навчання. Від чого вона залежить? Грудень Класні керівники
3. Фізичний розвиток та зміцнення здоров’я школярів, роль батьків у формуванні здоров’язберігаючих навичок. Березень Класні керівники
4.

Про попередження протиправних дій серед дітей. Навчити, щоб спокійно жити.

Квітень Класні керівники
5. Літнє діяльність та зайнятість учнів. Підсумки навчального року. Переваги організованих форм дозвілля учнів у літній період. Травень Класні керівники

7 клас (За вибором класного керівника)

1.

Підсумки навчально-виховної роботи в класі за 2014/2015 н.р. та завдання на 2015/2016 н.р.

Про режим роботи гімназії на 2015/2016 н.р.

Про єдині вимоги до учнів гімназії (шкільна форма, зовнішній вигляд, запізнення тощо). Техніка безпеки життєдіяльності учнів, зокрема застереження щодо вибухонебезпечних предметів, дотримання правил дорожнього руху та інше. Про організацію раціонального, збалансованого харчування гімназистів Ознайомлення з Концепцією національно-патріотичного виховання учнів. Про співпрацю педагогів та батьків у системі реалізації даної Концепції. Про актуальність попередження протиправних дій, емоційних розладів, віртуальної залежності та суїцидальних проявів серед дітей. Чергування учнів по гімназії.
Вересень Адміністрація Класні керівники
2. Можливості школи й сім’ї у формуванні в гімназистів моральних, естетичних, здоров’язберігаючих вмінь та навичок. Грудень Класні керівники
3. Характеристика вікових психолого-фізіологічних особливостей учнів середнього шкільного віку. Попередження шкідливих звичок. Березень Класні керівники
4.

Права дитини. Різні прояви насильства – остерігайтесь негативу.

Квітень Класні керівники
5. Підсумки навчального року. Літня зайнятість школярів. Травень Класні керівники

8 клас (За вибором класного керівника)

1.

Підсумки навчально-виховної роботи в класі за 2014/2015 н.р. та завдання на 2015/2016 н.р.

Про режим роботи гімназії на 2015/2016 н.р.

Про єдині вимоги до учнів гімназії (шкільна форма, зовнішній вигляд, запізнення тощо). Техніка безпеки життєдіяльності учнів, зокрема застереження щодо вибухонебезпечних предметів, дотримання правил дорожнього руху та інше. Про організацію раціонального, збалансованого харчування гімназистів Ознайомлення з Концепцією національно-патріотичного виховання учнів. Про співпрацю педагогів та батьків у системі реалізації даної Концепції. Про актуальність попередження протиправних дій, емоційних розладів, віртуальної залежності та суїцидальних проявів серед дітей. Чергування учнів по гімназії.
Вересень Адміністрація Класні керівники
2. Психологічні та вікові особливості підлітка, духовний світ дитини, залежність його від стосунків у родині. Роль сім’ї та школи в розвитку моральних якостей підлітка. Дозвілля підлітків. Грудень Класні керівники
3. Правове виховання «Головне – не переступити закон». Виховання відповідальності за свої вчинки. Березень Класні керівники
4.

Спільна роботи сім’ї та школи в боротьбі з наркоманією і токсикоманією, іншими шкідливими звичками.

Квітень Класні керівники
5. Літня зайнятість та трудова діяльність учнів. Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини, особливо в літній період. Травень Класні керівники

9 клас (За вибором класного керівника)

1.

Підсумки навчально-виховної роботи в класі за 2014/2015 н.р. та завдання на 2015/2016 н.р.

Про режим роботи гімназії на 2015/2016 н.р.

Про єдині вимоги до учнів гімназії (шкільна форма, зовнішній вигляд, запізнення тощо). Техніка безпеки життєдіяльності учнів, зокрема застереження щодо вибухонебезпечних предметів, дотримання правил дорожнього руху та інше. Про організацію раціонального, збалансованого харчування гімназистів Ознайомлення з Концепцією національно-патріотичного виховання учнів. Про співпрацю педагогів та батьків у системі реалізації даної Концепції. Про актуальність попередження протиправних дій, емоційних розладів, віртуальної залежності та суїцидальних проявів серед дітей. Чергування учнів по гімназії.
Вересень Адміністрація Класні керівники
2. Наркотики, алкоголь й статистика. Чи потрібна обізнаність? Грудень Класні керівники
3. Важка дитина. Яка вона? Психологія юнацтва. Березень Класні керівники
4. Профорієнтаційна робота. Роль сім’ї у професійному самовизначенні учня. Квітень Класні керівники
5. Підготовка до іспитів. Відповідальність батьків за виховання дитини. Літній відпочинок підлітка, із чого він складається і як організовується. Травень Класні керівники

10 клас (За вибором класного керівника)

1.

Підсумки навчально-виховної роботи в класі за 2014/2015 н.р. та завдання на 2015/2016 н.р.

Про режим роботи гімназії на 2015/2016 н.р.

Про єдині вимоги до учнів гімназії (шкільна форма, зовнішній вигляд, запізнення тощо). Техніка безпеки життєдіяльності учнів, зокрема застереження щодо вибухонебезпечних предметів, дотримання правил дорожнього руху та інше. Про організацію раціонального, збалансованого харчування гімназистів Ознайомлення з Концепцією національно-патріотичного виховання учнів. Про співпрацю педагогів та батьків у системі реалізації даної Концепції. Про актуальність попередження протиправних дій, емоційних розладів, віртуальної залежності та суїцидальних проявів серед дітей. Чергування учнів по гімназії.
Вересень Адміністрація Класні керівники
2. Методи виховання старшокласників у сім’ї. Фізичний розвиток і зміцнення здоров’я юнацтва. Можливі перешкоди, як їх уникнути молодій людині? Грудень Класні керівники
3. Відповідальність, самооцінка та самоконтроль. Як їх у собі розвинути? Роль правового виховання в сім’ї. Березень Класні керівники
4. Профорієнтаційна робота. Сучасний ринок праці, вирішуємо наперед. Квітень Класні керівники
5. Підсумки навчального року та орієнтири розвитку молоді у літній період. Травень Класні керівники

11 клас (За вибором класного керівника)

1.

Підсумки навчально-виховної роботи в класі за 2014/2015 н.р. та завдання на 2015/2016 н.р.

Про режим роботи гімназії на 2015/2016 н.р.

Про єдині вимоги до учнів гімназії (шкільна форма, зовнішній вигляд, запізнення тощо). Техніка безпеки життєдіяльності учнів, зокрема застереження щодо вибухонебезпечних предметів, дотримання правил дорожнього руху та інше. Про організацію раціонального, збалансованого харчування гімназистів Ознайомлення з Концепцією національно-патріотичного виховання учнів. Про співпрацю педагогів та батьків у системі реалізації даної Концепції. Про актуальність попередження протиправних дій, емоційних розладів, віртуальної залежності та суїцидальних проявів серед дітей. Чергування учнів по гімназії.
Вересень Адміністрація Класні керівники
2. Підготовка старшокласників до складання державної підсумкової атестації, ЗНО. Виховання характеру і морально-вольових якостей, розумного ставлення до свого здоров’я в юнацькому віці. Грудень Класні керівники
3. Утвердження в поведінці старшокласників принципів загальнолюдської моралі: правди, доброти, справедливості, інших чеснот. Спільна робота школи і сім'ї по формуванню у старшокласників якостей сім'янина. Березень Класні керівники
4. Профорієнтаційна робота. Перспективи щодо вступної кампанії. Квітень Класні керівники
5. Підсумки навчального року та проведення випускного вечора. Позитивні орієнтири на майбутнє. Травень Класні керівники
Кiлькiсть переглядiв: 95

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.